lunes, 4 de junio de 2012

Uda gogoak

Atzo uda gogoak nituela esan nizun, sofan eserita zilborpea laztantzen zenidan bitartean, emeki-emeki pizten ninduzun bitartean. Nik disimuluz eskua zure praketara eraman nuen eta kanpotik laztandu zintudan eta zu ere nola pizten zinen nabaritu nuen. "Egia izango da, txokolateak pizten gaitu". "Txokolateak? Arnasa hartzeak ere pizten gaitu eta!" esan zenidan. Egia. Eta laguntza eskatu zenidan gela apur bat atontzeko, begi bat kliskatuz. Atzetik jarraitu nizun pozik eta orduan gelatxoan: "Orain ordainduko dituzu zure bihurrikeriak!!!". Prakako botoiak askatu eta klitorixa harapatu zenidan. Busti bustita nengoen jada. Orduan zuk ere prakak jaitsi eta bortizki zuri bizkarrez jarri ninduzun. Prakak jaitsi zenizkidan eta nire zuloetako baten bila hasi zinen. "Atzetik?" galdetu nizun. "Sartzen den lehenengo tokitik". Busti bustita nengoen eta alura sartu zinen zuzenean eta gupidarik gabe aldaketatik heltzen ninduzun gogor emanez. Eta ni oihuka hasteko zorian nengoenean "shhhhh. Ez egin oihu, entzungo gaituzte!". Orduan amaitzeko zorian nengoela esan nizunean atera eta prakak igo zenizkidan  eta aurpegian irribarre gaizto bat marraztu zitzaizun. "Zu bai bihurria...!" esan nizun. Gela atontzera joan zinen eta ni atzetik, eskuan txorizo otartekoa daraman jabeari jarraitzen dion txakurra bezala, goseti. Praken gainetik zakila laztantzen nizun, oraindik ere gogor-gogorra, baina zuk gela atontzen jaraitzen zenuen. Orduan titiak erakusten nizkizun ta zuk muxu bat ematen zenidan bakoitzean. "Laster amaituko dut eta buelta bat ematera joango gara". Nik txakurrak otartekoari bezala ezin nizun begia kendu eta zure aurren jarri, prakak jaitsiarazi eta zakila apurtxo bat jan nizun. Zuk alboetara begiratzen zenuen, ea norbait zetorren. Eta listuz betetako zure zakil handi gogor eta lerdena ahotik kendu zenidan. "Itxaron apurtxo bat eta ikusiko duzu".
Apurtxo bat itxaron eta kanpora atera ginen. Autoa hartu eta baseliza bateraino igo ginen bidetik bihurrikeriak eginez. Eguraldi ederra, ez zuen batere hotzik egiten eta arratsaldeko 8ak ziren. Jada ez zebilen ia inor handik. Txoria entzuten ziren zuhaitzetan eta giroa ezin hobea zen udako kaleko saioei hasiera emateko. Errepidetik ikusten ez den baselizaren aldera joan ginen eta zakila atera zenuen eta nik kementsu jateari ekin nion, zuk prakak ahal zenuen bezala jaisten zenizkidan bitartean. Orduan eseri egin zinen, eta ni zure gainean jarri nintzen zuri bizkarra emanez, "modo banco" bezala ezagutzen dugun eran. Eta arin arin gora eta bera egiten hasi nintzen jauzi txikiak emanez, zure zakila osorik sartu eta osorik ateraz, zuk klitorixa laztantzen zenidan bitartean. Orduan baten baten eztula entzun genuen eta seko geratu eta prakak igo genituen. Ea norbait zebilen begiratzera joan zinen, baina ez zegoen inor. Orduan harmaila batera igoarazi ninduzun eta aldaketatik helduz berriro ere, larrutan jarraitu genuen, bortizki. Inguruko baserri guztiek entzungo ninduten. Ondoren berriz ere eseri zinen eta nik zure gainean saltoka jarraitu nuen, plazeraren plazeraz ia gorputza kontrolatu ezinik, eta "amaitu duzu?" galdetu zenidan. "Oraindik ez, baina laster", ez zintudan busti nahi baina... Klitorixa laztantzeari ekin nion eta gure hasperenak gero eta sakonagoak ziren, orduan iristera nindoala igarri nuen "banoa, ez gelditu". Eta oraindik ere korritzen ari nintzela zakila atera zenidan eta zuk ere isuri zenuen. Orduan ni zure magalera makurtu eta "lasai, maitia, orain garbituko zaitut" esan eta esne guztia mihiarekin kendu nizun. Ondo jantzi eta paisaia eta giroa miresten geratu ginen eskutik helduta. "Zer maitia, hurrengo baseliza zein izango da?".

5 comentarios:

  1. Oso ona, udara perfektua da edozein lekutan "ondo pasatzeko", noizbait Donostiko gabarroian, uretan sartuta edo alde zaharrean mendian igota probatzeko gogoa det.Mutila naiz ta neskak polittak animatu.

    ResponderEliminar
  2. A eta pozten nahiz NESKA berriro idazten ari zarela ikusita.

    ResponderEliminar
  3. zinez maite ditugu zure ipuitxo beroak.

    ResponderEliminar
  4. Ziñez maite ditugu zure kontutxo beroak.
    Sukarretan jartze naute.

    ResponderEliminar
  5. hmm... oso ona, niretzat uda gaur hasi da, has gaitxezan gau epelak berotzen

    ResponderEliminar

Iruzkin bat utziko bazenu, eskertuko nizuke. Eskerrik asko!!