martes, 6 de abril de 2010

Hiru zuloak

"Erabil itzazu zure hiru zuloak". Konpleto bat esaten diogu honi lagunartean. Denbora dagoenean hirurak erabiltzea gustatzen zait.
Ahoarekin hasi ondo gogortu arte, gero lau hanketan jartzea eta zakila sartu eta ateratzea busti busti egin arte, eta ondoren atera eta atzetik astiro astiro sartzean sentimendu berezi horren eraginez begiak ixtea eta hasperen txiki batek ihes egitea ezin da saihestu. Horrela irits naiteke.
Eta bera isurtzera doanean ahoa berriz ere, bertan amaitzea nahi dut, bularrak zipriztinduz.

5 comentarios:

  1. Erabat ados! Dauzkagun abantailak aprobetsatu behar dira!

    ResponderEliminar
  2. Gehiago ez ditugulako...... ez??

    ResponderEliminar
  3. Laburra baña oso beroa.
    Ni mutilla izan erabilli dut nire gorputzeko zuloren bat nire neskalagunarekin!!
    z.b

    ResponderEliminar

Iruzkin bat utziko bazenu, eskertuko nizuke. Eskerrik asko!!