miércoles, 21 de abril de 2010

Ikasbidaia Mallorkan


Duela pare bat urte astesantua Mallorkan igarotzen nenbilen lagunekin. Gure hotelean bertan euskaldun pila bat zeuden, gaztetxoak denak, ikasbidaian, geroxeago jakin ahal izan nuenagatik.

Kontua da, taberna batean mutil bat hurbildu zitzaidala.

- Kaixo, euskalduna zera, ezta?

- Bai. Joe, hainbeste igartzen zait, ala?

- Beno, kamiseta horrekin... Ezdakit, agian biluzik ez zaizu igarriko...

Mutiko bat zen niretzako, baina beno, nik berarekin hizketan jarraitu nuen, oso jatorra baitzen. Baina inoiz ez nuen aurretik imajinatu ni baino askoz gazteagoa zen mutil batekin txortan amaituko nuenik... (Beno, jada badakizue amaiera ona duela istorio honek).

Elkarrizketa ondo zihoan. Esan zidanagatik jakin ahal izan nuen ikasbidaian zeudela, eta 19 urte zituela. Tarteka iruzkin lizunak egiten zituen eta elkarrizketa berotzen joan zen.

Eta ni konturatu aurretik eskua aluan jarri zidan eta irribarre egiten zidan.

Irribarrez erantzun nion...

Hoteleko logelan sartu eta erropa astiro-astiro kendu zidan. Bera guztiz jantzita zegoen eta ni guztiz biluzik. Adi-adi begiratzen zion nire gorputzari, eta orduan ni berarengana hurbildu eta zakila laztantzen hasi nintzaion, lehenengo praken gainetik, eta biluztu nuenean zuzenean.

Jaten hasi nintzaion eta berrak alua laztantzen zidan.

- Eingo al deu?

Kondoia jarri nion eta ni azpian nengoen, baina nahiko zabarki mugitzen zen, orduan gainean jarri nintzaion eta gora eta behera mugitzen hasi nintzen, berak titiak gogor heltzen zizkidan bitartean. Bat-batean titiak gogorrago heltzen hasi zitzaidan eta orduan jateko eskatu zidan.
Kondoia kendu eta jaten hasi nintzaion, eta ea nire ahoan isuri al zezakeen galdetu zidan. Nik ahoa beteta nuenez ezin izan nion erantzun.
Orduan beheko ezpainarekin nabaritu ahal izan nuen nola zetorren esnea zakilean gora, eta ahora iritsi zitzaidan. Asko isuri zuen. Orduan, oraindik dena irentsi gabe nengoela makurtu eta muxu eman zidan. Oso muxu lizuna izan zen.

Orduan hizketan jarraitu genuen eta 17 urte besterik ez zituela aitortu zidan, eta bigarren aldia zela.

Kumunera joan nintzen eta bueltatzean bera ohe gainean etzanda zegoen, paparrean ez zuen ile bat bera ere eta patilla txiki eta leunak zituen.

Kapritxo bat izan zen.


9 comentarios:

  1. Earra bloga!! Tuentitik iritsi zait blog honen linka, ta benetan merezi izan du sartzea!! ez dakit nolakoa izango zan zakilatente bloga, baina hau oso ona da!!

    eskerrikasko holakuak idazteatik!!

    portzierto, asmatutakuak dia?

    ResponderEliminar
  2. Horixe bera galdetzera nindoan. Istorio hauek asmatutakoak dira edo benetan pasatuak?
    Segi idazten :D

    ResponderEliminar
  3. Earra da bloga!!

    behar da horrelako zerbait bai! tonto tonto horrelakoetatik ere ikasten baita!
    zorionak!

    nik, hala ere, hirukoren bat egin bazenu hori kontatzeko eskatuko nizuke!
    nik egingo nuke gustura baina konfiantza faltak atzera botatzen nau.. eskertuko nizuke!

    ResponderEliminar
  4. beno beno, gauza berotzen doa astiro-astiro!!
    pozten naiz ba.
    Istorioak gehienak benetakoak dira, hori bai, batzuk gertatu zaizkidan gauza desberdinen remixa dira, eta asmatutakoak ere sartu beharko ditut, zerbait originalagoa irakur dezazuen.
    Hirukotearena... Zein zaila izaten den prest dagoen jendea aurkitzea. Sentitzen dut, batez ere nigaitik, baina oraindik ez dut aukerarik izan, mutilok neskekin nahi izaten baituzue, eta neska gutxi egoten dira prest. Hala ere, nik 2 mutilekin egiteari errazago deritzot, izan ere 6 zulo gizon bakar batek estaltzea zail ikusten dut.
    Eskerrik asko idazteagatik!

    ResponderEliminar
  5. mundiala!! azkenean Tuenti-ko ekitaldi probetxuzko bat! eta ni ere zurekin ados, 2 mutilekin errazagoa eta ez zulo kopuruagatik bakarrik, mutilak hiruko bat egiteko animatuagoak egoten dira!!
    pasatuko naiz berriz ere!

    ResponderEliminar
  6. uf ba nik ez dut uste ee..

    mutillak askoz ere itxiagoak dira horretan, hau da, beste mutil bati xirriak eta laztanak egiteko orduan.. uste dut neskok irikiago gaudela sexu berekoarekin jolasean aritzeko..

    ni bi neska eta mutil batekin probatzeko irrikaz nago, baina zaila da prest dagoen neskaren bat bilatzea! ea honek horretarako ere balio duen!

    ResponderEliminar
  7. beno, azkenean denetik dago... Hala ere, zakilatenteren blogean saiatu ziren makro orgia bat antolatzen, baina uste dut ez zela aurrera atera neska faltagatik edo. Beno ni prest egongo nintzateke, eta ondo legoke blogean "con pelos y señales" kontatzea partehartzaileon artean.
    Gadgetak begiratzen ari naiz, zakilatenteren blogak zuen "Lizunen topagunea"ren antzeko zerbait egiteko.

    ResponderEliminar
  8. eta zer da lizunen topagune hori?

    ResponderEliminar
  9. Lizunen topagunea
    Gazte lizunak aurkitzeko biderik azkarrena!

    Ez dakit zehazki zer zen, baina badirudi jendeak izena ematen zuela eta ezdakit, txortan egiteko edo batek daki zertarako gelditzen ziren. Gainera arrakasta handia izan zuen.

    ResponderEliminar

Iruzkin bat utziko bazenu, eskertuko nizuke. Eskerrik asko!!