martes, 13 de abril de 2010

Azkenengo GRUPIA eta baxujolea


Uda. Herriko jaiak. Ostirala. Kontzertua.

23:30... Txosnetan nago kuadrillakoekin, jada trago batzuk soberan ditugula, baina gelditu ezinik. Ska punkrock kontzertua. Pertzepzioa guztiok aldatuta, eta anpliek igortzen dituzten bibrazioei ezin entzungor egin. Eta koadrillako abestiaren bertsioa: Neska-reggae. Zoramena. Guztiok joan gara aurreraino eta dantzan jarri gara zoroen pare. Kuleroak eszenatokira botatzeko proposamena ere egin dute.

Orduan gorantz begiratzea bururatu zait eta baxujolea ikusi dut dantzan. Buruari eragiten dio... sus ojos brillantes tiene, los pies pesados están, hoy sus oidos escuchan distinto que los demás... Garaia da eta kaskamotza. Praka beltzak estu estuak ditu eta kamiseta gorri bat darama, ez dakit zerena, ikusmena ez daukat egoerarik onenean... neska-reggae pipiribiribiriii neska-reggae, neska-reggae pipiribiribiriiii cómo se mueve... Bere baxuaren mastila ferekatzen duen bitartean ezin izan dut pentsamendu lizunak izatea saihestu... Zein azkar mugitzen dituen hatzak...

01:30... Tabernaz taberna gabiltza, erritmo onean gainera... Abiadura bizian igaro da Xabi. Agurtu ere ez. Oso bero nago, eta gaur ez noa bakarrik etxera.

03.15... Herrikoan nago eta kumunera noa. Jada nazka emango du bertan sartzeak, hobe kalean egingo banu, baina denok horrela egingo bagenu... Kumunera joaten ausartuko naiz. Jende pilo honekin ez dago kumunera iristerik. Hara! Badirudi taldekoak juergan gelditu direla. Hau da nire aukera.

Lotsarik gabe hurbildu natzaio baxujoleari eta agurtu egin dut. Lehen dantzan ibili den nesketako bat al nintzen galdetu dit, nik baietz, neskareggae gure itsu gauden bakoitzean abesten dugula. Eta berak neska-reggae bat behar duela... Eta ni izan al naiteken galdetu diot eta berak baietz. Muxu eman bezain laster eskua ipurdian jarri dit alura jaitsiz. Pixka batez bertan jarraitu dugu, baina nik gehiago nahi dut, eta orain, eta kanpora joateko keinua egin diot. Ilun dagoen parke batera joan gara eta banku batean eseri da eta bere gainera ekarri nau gerritik helduz. Titiak miazkatu dizkit elastikoa jaitsiz. Ni pixka bat altxatu naiz bere zakila ukitu ahal izateko, praken gainetik bada, gutxienez. Gogortzen joan dakion, laster sar diezadan.

Orain praketako botoiak askatzen ari zait eta eskuak praketan sartu dizkit. A zer sorpresa hartuko zuen ilerik aurkitu ez duenean... Kamiseta kendu diot berak klitorixa laztantzen didan bitartean, apurtxo bat zapalduz, eta borobilean. Irribarre gaiztoa du eta horrek gehiago berotu nau. Bere hatzamarrek musikarako eta gauza gehiagotarako balio dutela erakutsi dit. Gelditu eta kamiseta kendu dit, eta orain bularretakoa. Gero erropa ilunpetan bilatu beharko... Hotz pixkabat egiten du eta bero nago, titiburuak gogor dauzkat. Orain bi eskuekin titietatik heltzen dit titiburuak miazkatzen dizkidan bitartean. Nik eskua bere kaltzontziloen barruan daukat jada, eta sartzeko prest dagoela iruditzen zait. Ni behintzat prest nago, oso prest.

Pixka batean jaitsi eta guztiz biluztu naiz. Berak ere praka beltzak erantzi ditu eta kantziloak. Bere zakila gogor-gogor dago. Ez da oso handia, baina esperientziaz badakit ez dela garrantzitsuena. Kondoia jarri du zutik eta gero bankuan eseri da. Ni gainean jarri naiz eta zakila astiro astiro nola sartzen den nabaritzen dut. Horrela egon gara pixka batez, baina lau hanketan jarriko nintzela esan dito eta bankura igo naiz belauniko berari bizkarra emanez.

Animaliak bezala ibili gara, basati, berak titiak heltzen zizkidan eta nik plazer oihuak ez nituen gordetzen. Iritsi naiz, eta orain ni naiz nire titiei heltzen diena. Berari ere gutxi falta zaiola nabaritzen dut. Atximurka egin dit klitorixean, eta bere hasperenek eta erritmo aldaketak klimaxera iritsi dela iragartzen dute.

Jada bateria bakarrik gelditzen zait taldea osatzeko.

7 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.

    ResponderEliminar
  2. agregatua! zure proposamena entzuteko irrikitan nago. Pozten naiz gustatu bazaizu. Laster hitz egingo dugula espero dut. Ondo izan.

    ResponderEliminar
  3. UFAAAAAAAAAAAAAAA...ene hau beroa barreneraino sartu zait!

    ResponderEliminar
  4. niri bai sartu zitzaidala barreneraino!!!

    ResponderEliminar
  5. jaja!!!ze ona benetan!!!aurrekon oneaino iritsi nintzan ezin izan nun gehiago irakurri...aber ba gaur bukatzeko astia ematen didan!!!

    ResponderEliminar
  6. bai bai
    kalean iñoiz ez dut egin ta gustoko dut zure historioa oso morbosoa da
    probatuko dut

    ResponderEliminar

Iruzkin bat utziko bazenu, eskertuko nizuke. Eskerrik asko!!