lunes, 26 de abril de 2010

Kubana


Duela urte batzuk Bartzelonan egon nintzen oporretan. Eguna hondartzan ematen nuen. Gaua... beno baten bat ere hondartzan pasa nuen. Hondartza nudistak gehiago gustatzen zaizkit, normalean jende gutxiago egoten delako. Hala ere, Euskal Herriko kontua besterik ez da izango, jende piloa ibiltzen baitzen hondartza hartan.
Beraz, eguzkia hartzen egoten nintzen bertan, krema emanez ez erretzeko.
4 egun edo igaro zirenean gehienak bistaz behintzat ezagunak egiten zitzaizkidan, eta gizon bat hurbildu zitzaidan, aurretik askotan ikusi izan nuena, beti bakarrik. Krema baneukan galdetu zidan katalanez. Nik baietz, baina katalanez ondo ez nekiela. Orduan krema utzi nion, eta geroxeago bizkarrean emateko eskatu zidan. Arraroa egiten zitzaidan, biluzik biok, krema ematen, ezezagunak, hondartzan... Berotzen hasi nintzen.
Gizonak bizkarra nahiko iletsua zuen, eta jada ilea zuritzen hasia zitzaion gorputz guztian zehar. 45 urte inguru izango zituen. Ez zegoen lodi, garai batean gorputz polita izango zuen, sendoa, baina jada bazuen tripatxoa. Oso beltzaran zegoen.
Krema ondo zabaldu nionean bizkarrean zehar bira eman eta ia nik behar nuen galdetu zidan, eta nik, nahiz eta 10 minutu besterik ez igaro ez ziren krema eman nuen azkenengo alditik, baietz esan nion. Bizkarrean eman zidan, eta gero nik ematen jarraitu nuen hizketan genbiltzan bitartean. Bera bertakoa zela, eta nola gero eta jende gehiago zetorren, asko ligatzen zela bertan baina batez ere mutilak hurbiltzen zitzaizkiola, bisexuala zela...
Gizon interesgarria iruditu zitzaidan, eta hondartzan zehar pasiatzen ibili ginen hitz eta pitz. Orduan ea jende gutxi zebilen leku batera eramatea nahi nuen galdetu zidan. Nik baietz esan nion. Ez nekien ziur zerbait gertatuko zenik, baina beno, argi zegoen zertara gindoazen.
Beraz, han geunden biok biluzik eta txoko batean eseri ginen bere eskuoihalaren gainean eta jaten hasi nintzaion. Guztiz gogortu zitzaionean sorpresa hartu nuen, asko hazi baitzen. Orduan berak eguzkitako krema hartu eta lepotik suabe helduz gorago igo ninduen, nire titiak bere zakilaren parean gelditu zirenera arte, eta orduan krema bota zuen nire titietan.
Bere eskuekin titietati heldu zidan biak ahalik eta hurbilen jarriz, eta zakilarekin gora eta behera ibili zen sarketan bezala. Ni zakila miazkatzen hasi nintzen, baina kremaz beteta zegoenez, ez zen batere atsegina, gainera ez da ona, eta orduan titiekin jarraitu genuen.
Eta esker onez, "collar de perlas" bat egin zidan.
Goiz ona benetan.

6 comentarios:

  1. niri ez didate sekula kubanarik egin... eta ez zait orainarte bururatu. Probatu beharko!

    ResponderEliminar
  2. Kaixo! ederra bloga...
    eskaritxo bat egin nahiko nizuke...
    Mutilarekin hasi berri naiz, eta esaten dit jaterakoan aurreko neskak hobeto jaten ziola...
    Zehatz mehatz eta zure trukotxo berezienekin kontatuko al tzenidake nola jan mutilari??

    ResponderEliminar
  3. kaixo, eskerrik asko iruzkinengatik. Lehenengo anonimoari, probatzen duzunean kontaiguzi ea zer iruditu zaizun.
    Bigarren anonimoa: benetan hori esaten dizula mutilak?? ba oso txarto iruditzen zait, nik bestearengana bidaliko nuke. Ez dago eskubiderik, egin beharko lukeena nola gustatzen zaion azaltzea da, konparatzen hasi beharrean. Zer irudituko litzaioke zuk aurreko mutilak zakila askoz handiagoa zuela esango bazenio, edota txortan hobeto egiten zuela??
    Beno nire gomendioa berari nola gustatzen zaion galdetzea eta berak erakustea da, baina hala ere nik nola egiten dudan azalduko dizut labur-labur, eta ahal bezain laster sarrera luze bat idatziko dut hau azalduz. Hala ere, kontuan izan ni neska naizela, eta mutil batek azaltzea fidagarriagoa da.

    Beno zirri batzuk egin ostean mutila eserita dagoela bere hanken artean makurtu eta gogor ezbadago eskuarekin emaiozu gogortu are, edo ahoarekin. Gogor dagoenean gora eta behera hasi, beti zakilaren burutik ezpainak pasatuz, badirudi hor daukatela mutilek sentikortasun gehien. Gero barrabilak uki diezazkiokezu jaten diozun bitartean, zakilaren burua mastiro astiro jan, gero eta arinago egin... eta korritzera doanean, gustatzen bazaizu, utziozu ahoan amaitzen. Beno, sorpresa bat eman nahi badiozu sar zaitez hemen: http://zakilatente.blogspot.com/2006/05/nere-mamada-perfektua.html

    ResponderEliminar
  4. kaixo, blog interesgarria, ondo pasatzeko eta gauza ikasteko ondo etor liteke. kubanen asuntoaz, gutxi batzuk egin ditut, titi handiak izatea ondo dator horretarako, baina beno. hala ere, gutxi egin ditut eta jakin nahiko nuke trukoren bat edo beste, hobetzen joateko.

    ResponderEliminar
  5. Nire animo guztiak! Oso blog iraultzailea, nire ustez bere gertutasunagatik, zerbait ez dena bat ere ez arrunta.

    Mila ideia hau hobetzeko jarriko nituzke, baño ez dago astirik!

    ResponderEliminar
  6. epa,ea ba uste dut kubanei buruzko beste sarrera bat idatzi behar izango dudala... Nik eman diezazkizudan aholkuan lubrikante bat ematea da, eta titiak ahalik eta hurbilen jarri, eta gizonezkoak sarketan balego bezala sentituko du. Gure gorputzeko atal guztiak aprobetxatu beharko genituzke!

    Azkenengo anonimoarik, mila esker iruzkinagatik, eta denbora daukazunean hobetzeko ideia horiek irakurtzea gustatuko litzaidake. Hala ere, ulertzen zaitut, ni ere azken aldian denboraz nahiko larri nabil hemendik igarotzeko, eta batez ere zerbait idazteko, hala ere iruzkinek eta jendeak nire pasarteak irakurtzen dituela ikusteak aurrera jarraitzera animatzen naute.

    ResponderEliminar

Iruzkin bat utziko bazenu, eskertuko nizuke. Eskerrik asko!!