lunes, 19 de julio de 2010

Neska

Lagunak agurtu eta aparkalekurantz abiatu naiz. 3ak dira jada eta pausua zertxobait arinagotu dut. Farolaren argitan zure irudia ikusi dut. Hormaren kontra daukazu eskumako hanka bermaturik, eta zigarro bat erretzen ari zara. Burua biratu eta neuri begira geratu zara. Zalantza aurpegiz galdegiten didazu ni ote naizen Neska. Badakit ez zarela galdetzera ausartuko, nahiko galdera tontoa bailitzateke asmatu ezean, ulertzen ez duen neska bati "Neska zara?" galdetzea. Zentzubakoa. Beraz nik aurrea hartu eta "Ni naiz" esan dizut.

Bi muxuz agurtu dugu elkar eta oinez hasi gara noraezean. Ni zuk uste baino gazteagoa naizela esan didazu eta zu nik uste baino nagusiagoa, baina ez dago arazorik. Oso eder zaude. Bakero estuak daramatzazu eta kamiseta gorri bat.

Txosnagunera joan gara eta bi garagardo eskatu dituzu. Jada gehienak daude mozkor, gu izan ezik, eta garagadoak bukatu eta beste norabait joatea proposatu didazu, leku lasaiagoren batera. Autoa hartu eta zure herrira joan gara. Ezaguna dut, baina hala ere, zuk erakutsi didazu antzokirako biderik laburrena. Antzokian oraindik jende gutxi dabil. Mahaiak ere ez dituzte oraindik kendu eta beste garagardo pare bat hartu eta mahai batean eseri gara.

Oso gustura ibili gara hizketan, betidanik ezagutuko bazintut bezala iruditu zait. Etxera gonbidatu nauzu eta nik pozik hartu dut gonbitea. Aldapa estu eta okerretan gora eraman nauzu eta azkenean ate estu baten parean gelditu eta giltzak atera dituzu. Begiratu eta irribarre egin didazu, eta nik beste batez erantzun dizut. Dena azkar joan den arren eta egoten garen lehen aldia den arren, aspaldidanik honen zain nagoela iruditu zait.

Arnasestuka iritsi naiz atera eta zabaldu eta aurretik sartzeko keinua egin didazu. Argia piztu eta zure etxea ikusi ahal izan dut. Berezia da, zu bezalakoa. Gauza guztiei begira nagoe eta zure eskuek inguratu naute eta muxu eman didazu belarrian. Bira eman eta nire besoak zure lepoan jarri ditut. Begietara begiratu didazu eta muxu eman dizut. Astiro-astiro, aspalditik egin ez dudan bezala. Presarik gabe. Besoetan hartu nauzu eta zure logelaraino eraman. Ohean utzi nauzu eta berriz ere zure irribarre ederra ikusi ahal izan dut. Zapatak kendu dizkidazu eta prakak ondoren. Oso estuak dira eta laguntza behar izan duzu. Ohera igo zara eta nire kamiseta altxatu eta zilborrean muxu eman didazu. Kamiseta kendu eta titietan eman didazu muxu, eta ni geldi geratu naiz ohean etzanda. Bularretakoa kendu eta titiburuak inguratu dituzu mihiaz. Oso oso bero nago. Guztiz biluzik utzi nauzu, zu guztiz jantzita zauden bitartean eta nire alurainoko bidea egin duzu mihiaz. Oso bustita nago, eta zuk gehiago busti nauzu zure mihiaz. Mingaina aluan sartu didazu, hatzamarrekin klitorixa inguratzen didazun bitartean. Nik begiak itxita dauzkat eta intzirika ari naiz jada. Mihia atera eta hatzak sartu dizkidazu aluan, mihiarekin toki guztietatik miazkatzen nauzu eta iristera noala jakinarazi dizut. Orduan zuk gogotsuago jarraitu duzu eta zure ahoan urtu naiz.

Zigarro bat eman didazu, baina jada ez dut erretzen. Orain zure erropa kentzen hasi naiz. Kamiseta kendu dizut lehenengo eta zure bular iletsua laztandu dut. Ohean etzanarazi zaitut eta prakak jaitsi dizkizut. Kantzontziloak kendu eta zure zakila osorik sartu dut ahoan. Nire ahoan nola hazten den nabaritu ahal izan dut eta jaten jarraitu dut. Astiro hasi naiz, eta zuk markatzen didazu erritmoa, osorik irensten ari naiz eta erritmoa azkartzeko eskatu didazu. "Horrela jarraituz gero, korrituko naiz", esan didazu. Nik begia klixkatu dizut baina oraindik ez duzula isuri nahi esan didazu eta kondoia jarri duzu. Zure gainean eseri naiz zakila astiro-astiro aluan sarraraziz. "Mmmm" txiki batek egin dit ihes. Mugitzen hasi naiz eta zuk izterretatik ebatzen nauzu. Begiak zabaldu eta zure aurpegiari erreparatu diot. Begiak itxita dauzkazu eta ahoa erdi zabalik. Plazerra eta mina ikusten ditut zure aupegian. Badakit minik ez dizudala ematen, ordea. Zure zakilak zulatzen nauen bitartean titietatik eusten didazu orain. Ea korritzera noan galdetu didazu eta nik laster iritsiko naizela. Gelditu eta lau hankatan jarri nauzu. "Txakur bati bezala egingo dizut" esan didazu. Azkar-azkar hasi zara eta eskuarekin klitorixa laztantzen didazu. Berriz ere amaitu dut eta ahoa estali didazu. Zuk gogor sartzen jardun duzu eta "Korritzera noa!" esan duzu. Kondoia kendu eta belauniko jarri zara. Zakila astintzen duzu eta bitartean nik zakilburua mihiarekin ukitzen dut. Bat batean, zure esnearen zaporea nabaritu dut mihian eta zakila ahoan sartu dut. Jada argitzen ari da eta ohean gaude goxo-goxo.

4 comentarios:

  1. Kuriositate utsez... nongoa zen mutila?

    ResponderEliminar
  2. Antzokia aipatzen duzu, baina bizkaia aldean antzoki asko daude: Durangon, Ondarrun, Bilbon, Bermeon, Gernikan.. Misterio puntu horrek morbo gehiago ematen dio, zorionak!

    ResponderEliminar
  3. Larru jotze ederra, zalantzarik gabe!

    ResponderEliminar

Iruzkin bat utziko bazenu, eskertuko nizuke. Eskerrik asko!!