miércoles, 21 de julio de 2010

Mutil

Urduri nago eta ez dago atzera egiterik. Azkenengo hilabeteetan bera izan da nire bakarkako jolasen amua eta orain hainbatetan desiratu dudana lortzera noala jakiteak ezinegona sortzen dit. Agian ez naiz beretzako nahikoa izango. Edo agian ez da ezer gertatuko. Tontoa naiz gero, posible da delako Neska hori benetakoa ez izatea, eta agian ez da neskarik etorriko... Hala ere, badaezpada...
Goizegi iritsi naiz. Aparkatzen ia jo diot ondoko kotxeari, eta farola baten azpian jarri naiz erre eta erre. Bapatean neska baten silueta ikusi dut hurbiltzen eta bihotza millara ipini zait. Bera izango ete da? Pijatxo xamarra da, praka horiak daramatza eta takoi altuak. Egia esan ez dakit nola imajinatzen nuen. Baina bere norabidea aldatu eta kotxe baten atzera joan da txisa egitera.
Bi bikote, gizon bat eta txakurra ateratzen ari zen gizon baten ostean neska bat ikusi dut. Elizako kanpaiek hirurak jo dituzten unean (agian nire erlojua izan zen). Ile luzeko neska bat hurbiltzen ari da, praka bakero beltz estuak ditu eta kamiseta gorri eskotedun bat. Ez dauka takoirik, zapata handiak baino, art edo horrelakoak. Orain Neska izateko aukera gehiago ikusten ditut. Begiratu egin nau.
- Ni naiz.
- Aupa.
Bi muxu eman eta txosnetara juan gara. Ez dakit konturatu den, baina etengabe titietara begiratzen ari naiz. Ibiltzen garen bitartean kamisetatik irten behar zaizkiola dirudi. (Parkatuko didazu, Neska, idaztera noanagatik, baina hala nai izan duzu). Jada hasi naiz berotzen. Bera hizketan ari da baina momentu honetan txortan egiten dugunean titiak gora eta behera nola botatuko duten imajinatzen egon naiz. Pasatu zaizkit gaitz danak eta zerbeza bat hartu dugu. Hizketan egon gara, baina musikarekin ez diot ia entzuten eta nire etxera joatea pentsatu dut. Agian azkarregi... Igual nire herrira joan eta antzokian trago batzuk artu, adorez bete eta etxera gonbidatuko dut.
- Eeee Neska...
- Jajajaja, oraindik ez dakizu nire izena. Deituidazu ******.
- Ondo geratzen zaizu izen hori. Joango gara leku lasaiagoren batera?
- Bai, hobeto.
Autoan ere izan ditut tentazioak bideskiñaren batean gelditu eta larrutan egiteko, baina erabakia hartu aurretik iritsi gara. Etxetik hurbil aparkatu dut, baina antzokira eraman dut. Berak herria nahiko ondo ezagutzen du. Eta berba eta berba dana ahaztu dugu, gustora egon naiz berarekin, jada ez nago batere urduri eta jendea etortzen hasi denean, etxera gonbidatu dut.
Ni ondo nago, baina berari pixka bat eran duela igartzen zaio. Oso polita dago, perfekto zekarren ile pixka bat nahastu zaio eta itxura basatia ematen dio.
Pisuko atea zabaldu eta ezin dut sinistu. Barrura sartzen utzi diot eta bera ikusi dut nire etxe barruan. Ikuste hutsak bakarrik zoratu egin nau. Gerritik heldu eta lepoan musuak eman dizkiot. Muxu eman eta pelikuletan bezala hartu dut eta logelara eraman. Erropa guztia kendu diot. Barruko erropa ikusi diodanean horrela egiteko gogoa izan dut. Enkajezko tanga eta bularretako beltzak. Baina kendu egin dizkiot. Beste sorpresa bat izan dut tanfa kentzean, ilerik gabe dauka decna eta bere alutxo goxoa jaten egon naiz korritu arte. Asko gustatu zaiola esan dit eta orain nire txanda dela.
Erropa kendu dit eta zakila ahoan sartu du oso osorik. Oso ondo egiten du, gustatzen zaiola ikusten da eta horrela amaituko nuke baina gelditu egin diot, eta nire gainean ipini da. Gainean jarri eta zakila sartu diot. Mugitzen hasi da eta titiak ni pentsatu bezala mugutzen zaizkio gora eta behera. Titietatik ebatu diot eta oraindik ez dut amaitu nahi, berak amaitu ostean amaituko dut. Lau hanketan ipini da ohe gainean eta nik gogor gogor sartu diot, ia potroak ere sartzeraino. Oihuka ari da guztiz basati eta eskua ahoan ipini diot haginka egiteko.
Gero nire txanda iritsi da eta belauniko ipini naiz bere ahoan korritzeko.
- Oso guapa zaude.
Eta bere ahoan amaitu dut eta ohean etzan gara lokartu arte. Eta gero gerokoak.

6 comentarios:

  1. zelako exitu izan duen nire postak...!

    ResponderEliminar
  2. Gustura irakurri ditut biak.. pff.. niri ere orrelako blog bat irekitzeko goga sartu zait.. jendearekin harremana izateko.. eztakit, guztiz kitzikagarria izan behar du :) baina uste dut ez naizela ausartuko jajajaa :) segi orrela NESKA!

    ResponderEliminar
  3. ba animatu!!! egia esan blogak lan dezente emten du, baina sarreraren bat idazteko gogoa baldin badaukazu, badakizu beroalaneska@hotmail.com helbidera bidal diezadakezu, eta argitaratuko dut! zuk ikusi.

    ResponderEliminar
  4. Niri pilo bat gustatu zait biak irakurtzea.
    Polita da istorio berdina ikuspuntu ezberdinetatik bizitzea!
    Zorionak biei!!!

    ResponderEliminar

Iruzkin bat utziko bazenu, eskertuko nizuke. Eskerrik asko!!