jueves, 15 de julio de 2010

Hurrengo geltokia Abando

Bilbon nengoen era berezian ezagutu nuen lagun berezi batekin. Egun beroa zen benetan eta nik gona gorri motz bat neraman eta tirantedun kamiseta zuri bat. Bilbon egoteko kolore aproposak. Lagunarekin alde zaharreko metroan elkartzekoa nintzen. Ez nengoen batere urduri, are gehiago, esango nuke inoiz baino lasaiago nengoela.
Orduerdi egon nintzaion zain eta izozki bat eskatzera joan nintzen ez aspertzeko. Ordaintzen nengoela sakelekoa bibratzen hasi zen. Bera zen: David llamando. Eta hartu nion. "¿Dónde estás?", "Detrás del carrito de los helaus". "Ah, sí, ya te veo". "Epa!". "¿De qué es el helado?". "De tarta de queso". "Mmmm, ¡qué bueno!" "Eeh, David, colgamos, vale?". Eta jada ondoan geunden eta biok eseki genuen.
Ondorengo orduerdia taberna batean igaro genuen. Nik kaña bat hartu nuen eta urdaiazpiko eta piperberde pintxo bat eta kokakola berak. Denbora gutxi geneukan, lanera joan beharra baitzuen, eta pintxoa mauka mauka jan zuen, inongo disimulu gabe titiak begiratzen zizkidan bitartean. "¿Qué tal?" galdetu nion nik. Eta berak, "Fatallll". Begiradak oso bero zegoela aditzera eman zidan, baina nik ez nuen erasotzeko asmorik. Bilbotik ibili ginen bueltaka. "Vamos a rular un poquillo". Orduan lanera joateko ordua iritsiko zitzaiola laster esan zidan Arriaga aurretik igarotzen geunden unean. Abando zen hurbilen geneukan metro geltokia.
Haruntz abiatu ginen. Nik ez dut Bilbo berak bezain ondo ezagutzen eta Abandon metro geltokia ez ezik, tren geltokia ere badago. "Voy al baño". Nik lagundu egin nion, baina ez nekien argi noraino jarraitzea nahi zuen eta neska eta mutilen kumunean banantzera gindoazenean "Ven" esan zidan.
Bere atzetik joan nintzen eta kumun batera sartu eta atea itxi zuen. Oso zikin zegoen eta usaina oraindik ez zen jasangaitza baina gutxi falta zitzaion. Elkarri begiratu eta muxu eman zidan. Lehenengo ahoan, titietan ondoren,gero makurtu eta izterretan. Gona pixka bat igo nuen eta tanga jaitsi zidan. Izterretan muxu ematen jarraitzen zuen bitartean klitorixa ukitzen zidan. Eta gero mihiarekin egiten zuen. "Quiero que me folles" esan nion nik. Zutik jarri zen bera eta prakak jaitsi zituen. Oraindik ez zeukan guztiz gogor eta oraingoan ni makurtu eta zakila jaten hasi nintzaion. Hasperenka hasi zen, inoiz mutil bati entzun dizkiodan altuenak egin zituen. Altxatu egin ninduen eta sartzera zihoala uste nuen, baina muxu eman zidan eta "No puedo". Nik irri egin nuen, broma zela pentsatuz eta berriz ere makurtu eta zakila ahoan sartu nuen. Baina kendu egin ninduen, jantzi eta kumunetik atera zen. Pixka batera ni atera nintzen eta gizon bat txiza egiten zebilen, eta harriturik begiratzen zidan gona jaisten nuen bitartean.

4 comentarios:

  1. Zergatik ezin zuen???
    Zer gertatu zitzaion???

    ResponderEliminar
  2. Ezdakit, oraindik ez dit guztiz argitu. Zerbait hobea merezi dudala esaten dit, baina ezdakit... Hau duela oso gutxi gertatu zitzaidan, egunen baten argitzea espero dut.

    ResponderEliminar
  3. Ezta zurekin eskontzeko eskatu izan bazenio ere... txortaldi baterako zerbait hobea???
    Niri ere gertatu zitzaidan, muxu ematerakoan bere neska izandakoaz gogoratu omen zen....

    ResponderEliminar
  4. hasieratik banekien berezia zela...

    ResponderEliminar

Iruzkin bat utziko bazenu, eskertuko nizuke. Eskerrik asko!!