jueves, 15 de abril de 2010

"Ande o no ande, caballo grande"?


Zakilen tamainuari buruz arituko natzaizue gaurkoan. Eta kontatuko dizuet dudan egon naizela sarrera honen izenburua aukeratzerakoan, izan ere agian egokiagoa litzateke Ellas las prefieren muy muy gordas gordas gordas... jartzea.

Zakil baten neurria luzeeran esaten dugu, baina oso desberdintasun handia egon daiteke tamaina bereko zakilen artean. Tamainuak badu garrantzia nire iritziz, baina ez luzerak, zabalerak baizik.

Zakil lodi batek zulatzen zaituenean, momentuan asko gozatzen da, baina baita gero ere. Egun guztirako halako min gozo bat geratzen zaigu aluan... Errepikatzeko gogoa ematen du.

Hala ere, garrantzitsuena honekin egiten dena da, zakil ez oso handi batekin sekulakoak egin daitezke eta. Eta oso handia bada ez da ahoan hain ondo sartzen...

Zuei zer iruditzen zaizue? Axola al du tamainak?

13 comentarios:

  1. niri handiak gustatzen yatez
    zorionak blog ona!

    ResponderEliminar
  2. Aupa !
    Sexologoa izan nahi eta ezin ...
    izenburu hau hobeto geratuko litzateke post honetan !
    Hala ere intentzioa ona da!Barre batzuk botazeko modukoa !

    ResponderEliminar
  3. ba ni neska naiz eta arrazoia duela iruditu zait. SEgi horrela!

    ResponderEliminar
  4. hori idatzi duenak oso fina izango du...

    ResponderEliminar
  5. jajajajajajaja! beno lehenengo kritikak ari dira iristen. 2.anonimoari, nire asmoa ez da inundik ere sexologoarena egitea, nire iritzia partekatzea baizik

    ResponderEliminar
  6. Oso blog ona. Zorionak Neska. Ez zait irakurtzea inoiz gustatu, baina blog honek irakurle grina pizten dit.
    Zorionak berriz ere.

    ResponderEliminar
  7. zorionak egiten ari zaren blogagatik ausarta izan behar da zue sexu arreman guztiak edo ia guztiak publikatzeko. asko gustatzen zait horrelako gauzak irakurtzea, asko ikasten baita!.
    jarraitu horrela!!!

    ResponderEliminar
  8. horrelako iruzkinak irakurtzean zertxobait atsekabetzen naiz. jakina da neskei handiak gustatzen zaizkizuela, baina guztiok ez daukagu sekulako tramankulua izatearen zortea.

    ResponderEliminar
  9. tamainak ezdu inporta. nire ustez gauza berriak probatzen eta jolas ausartak praktikatzen pasatzen da oberen.

    ResponderEliminar
  10. eskerrik asko idazteagatik. Ados nago azkenengo iruzkinarekin, baina nik tamainak ez duela garrantzi gehien esango nuke, izan ere aldea badago, baina autoak bezala, erabiltzen jakitea da garrantzitsuena.

    ResponderEliminar
  11. ni neska, zurej¡kin erabat ados nago, erabiltzen jakin behar da bai bñ aukeran nahiago ditut pottoloak!!!nik sentitu dut aluko min gozo ori eta enuke aldatuko sekula!

    ResponderEliminar

Iruzkin bat utziko bazenu, eskertuko nizuke. Eskerrik asko!!