viernes, 9 de abril de 2010

Pagadi, wazemank ohera!

Where is Pagadi? Neuk ere egin diot galdera hau neure buruari… Wazemanken ikusten dudanean ez da barrea eragiten didan gauza bakarra. Bere zakila dastatzea gustatuko litzaidake eta larrua jotzean nire aluaren epeltasunean gordeko nuke. Pagadi behind the tree balego… Ni bertara joango nintzateke, zakiletik heldu eta kirtena zuhaitzaren adarrak bezain gogor jarriko nioke. Ondoren lau hanketan jarriko nintzateke orbelen gainean eta atzetik sartzeko eskatu. Nire bizkarrean isurtzea nahi dut.
Where are you, Pagadi?

9 comentarios:

  1. oh....Pagadi!!! bera bai dela benetako gizona. Se sexia den...ummmm

    ResponderEliminar
  2. BAIIII.....arrazoia dekozue...ez zarie bakarrak hori pentsetan dozuena....OSO BLOCK ONA....BAI HORI..!!

    ResponderEliminar
  3. ajjajjajajjajajaj aupa pagadi! a ze arrakasta..

    ResponderEliminar
  4. ba ustedut oso pitilin txikia duela

    ResponderEliminar
  5. jajajajaja, eta hori?? Hala ere puff, neure kabuz hori erabaki ahal izatea gustatuko litzaidake...

    ResponderEliminar
  6. zeloskor nengoen ta zerbait esan behar...jeje

    ResponderEliminar
  7. jaja baino pagadi gustatzen al zaizue egitan? nik aukeran ainere tolosa ;)

    ResponderEliminar
  8. nik biekin egingo nuke hirukote bat

    ResponderEliminar

Iruzkin bat utziko bazenu, eskertuko nizuke. Eskerrik asko!!