domingo, 8 de agosto de 2010

Shreken kontakizun lizuna

Goizean goiz itxartu, leihoak zabaldu eta eguraldi ederra zegoela nabaria zen. Endikarekin geratu nintzen eguna pasatzeko, ez zen nire mutilaguna baina asko gustatzen zitzaidan eta ni ere berari. Askotan txortan egiteko geratzen giñen, baña biok ados geunden ezer seriorik ez genuela nahi. Landako pantanora joan ginen, jende gutxi zegoen. Uretara sartu ginen eta berotzen hasi ginen, musu eman nion eta bere eskuek ur azpitik ferekatzen ninduten, txoko klabeetan. Nik ere eskua jaitsi eta bainujantzian sartu nion, eta bere zakila beti bezala prest nabaritu nuen. Gero bera bere mingainarekin gorputz guztitik paseatzen hasi zen, niri morboa ematen zidan egoera hark. Bere zakila nire hankatartean sartu zuen, gusto izugarria eman zidan. Gero toaiak zeunden lekura joan ginen toalla bat hartu eta leku ezkutu batera joan ginen. Hara heldu eta nik bere zakila hartu eta jaten hasi nitzaion, berak niri titiak ikutzen zidan bitartean. Gero berriz ere bere zakila nire hankatartean sartu zuen gustu handiz, eta biok orgasmora heldu ginen. Apalditik ez ninduen hainbeste berotzen. Berandu egiten hasi zen gauzak hartu eta etxerutz joan ginen.
Animatu zaitezte Shrek bezala eta idatzi zuen kontakizuna beroalaneska@hotmail.com helbidera!! Zuen kontakizunak entzun nahi ditugu!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Iruzkin bat utziko bazenu, eskertuko nizuke. Eskerrik asko!!