lunes, 30 de agosto de 2010

Blogari bisita

Ordenagailu aurrean jarri eta blogetik pasatu naiz. Googlen bero eta tartea utzi eta hor dago! Nork esango zukeen, bero espezifikoaren aurretik bero ala agertuko zela lehen sarrera idatzi nuen egunean. Poz handia hartu dut jendea ibili dela ikustean eta gero beste blogerrek zer egin duten ikustera joan naiz. Eta sorpresa ederra. Zure sarrera irakurri dut. Igogailutik irten garenerako busti bustita nengoen. Eta zure esnez bete nazazula besterik ez dut nahi izan. Sarrera osorik irakurri ahal izan dut, baina uste dut gutxitan egon izan naizela hain bero goizeko ordu horretan. Iruzkintxo bat utzi eta ohean etzan naiz, esnatu berri eta oraindik jantzi gabe nagoela eta esku bat tangan sartu dut. Ikusi izan baninduzu. Klitorixa laztantzen hasi naiz eta geroxeago beste eskuarekin titiak laztantzeari utzi eta hatz bat ipurdian sartu dut. Begiak hertsita. Astindu bortitzak. Mmmm. Persianak igo eta eguraldi ederra. Bikain hasi dut eguna.

1 comentario:

Iruzkin bat utziko bazenu, eskertuko nizuke. Eskerrik asko!!